Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kosta Čavoški: Briselski sporazum - ukidanje poslednjih ostataka državnosti Srbije na KiM

Komentari (14) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 31 maj 2013 19:06
Zemunac
Gdin Cavoski nam je objasnio pravne probleme,no i bez ikakvog tumacenja jasno je da se radi o sramnoj IZDAJI i predaji dela gradjana Srbije i njihovih institucija "NEPRIZNATOJ" drzavi.Vode nas strani placenici i marionetska vlada.Dole marionetska vlada!
Preporuke:
56
3
2 petak, 31 maj 2013 19:09
M.
Slažem se s vama, profesore!
Ali predložite šta da radimo, budući da smo sirotinja bez vojske i zaštite neke velike sile!
Preporuke:
37
3
3 petak, 31 maj 2013 19:27
Konobar
Dobro bre ljudi, pa gde ste bili dok je stvar još mogla da se popravi masovnim demonstracijama i odbijanjem da se "razgovori" vode po rezoluciji EU od 19.01.2011. Mićunović kada je doneo to iz Strazbura samo je kratko jeknuo " Kosovo je iluzija za Srbe a nije zdravo živeti u iluzijama". Mogao je DSS da pozove SNS da to bude tema "stiropor" mitinga a ne ono otrcano Tomino "hoću da budem kalif umesto kalifa" Dobri naš Al Podvali je najzad postao kalif umesto kalifa upravo zahvaljujući vama jer ga niste isterali na čistinu janura 2011 protestima protiv rezolucije. Valjda vam je bio odmah jasan član 7 - vlada mora da rasformira srpske paralelne strukture kako južno tako i severno od Ibra i bude kooperativna kod uvođenja zvaničnih struktura. Šta imaju Srbi sa Kosmeta sada od vaše kuknjave ? Da glasaju za vas na izborima u oktobru ili šta ?
Preporuke:
27
6
4 petak, 31 maj 2013 20:44
srbinbanjaluka
Vi ste gospodine Čavoški načelno u pravu, i laici pravni vide da ovo je protivno ustavu kao najvišem aktu.... a vi, i vama slični eksperti bi mogli, ja sam siguran, da napišu i knjigu čitavu vezano za mane i flagrantna kršenja koja ovim sporazumom Srbija čini prema vlastitom ustavu. To je sve tačno.

No, vidite ovako, ova vaša priča ponavljam je tačna, ona je normalna, s ljudske a i sa stručne strane, medjutim priču očuvanja KiM, i priču pozivanja na pretke i sl. je kompromitovala naivna politika 90ih, naivni Milošević ( spram onih petooktobaraca je i patriota, i u pravu, ali generalno naivan je bio ), krađa u ime tih predaka i interesa, vidite, dok su Srbi van Srbije oružjem branili vlastita prava država je bila nijema, svi su ratovali, Srbija je sve gledala, na kraju dobila je bombe po glavi, ljudi su je ogolili i pokrali iznutra, i to neki i vama bliski ljudi, ovdje mislim na one bukadzije srpstva. Interes nacionalni je nešto što se projketuje na decenije, čak i vijekove.
Preporuke:
17
12
5 petak, 31 maj 2013 20:48
srbinbanjaluka
nastavak....


A kakva je projekcija nacionalnog interesa bila od strane Miloševića? Nikakva. Bila je čuvamo bratstvo, čuvamo komunizam ( iako lično iskreno mislim da se radilo o društvu koje je najbliže u svijetu bilo onom čemu i treba težiti, ravnoteži, pravdi, svakome dovoljno ) ali u trenutku kada Berlinski zid se ruši, kada Vršavski pakt odlazi na deponiju istorijskog smeća mi Srbi smo morali postati perjanice da komplet SFRJ uđe automatski u NATO, kupili bi vrijeme, svašta bi izbjegli. Htjeli smo se baviti pravdom, evo još jedne lekcije - pravda ne postoji, ona je samo ideal kojem se teži ili ne teži, rezultate vidimo, uništeni smo kao nacija. Dijelom ste opet i vi učestvovali u tome. Najviše vam zamjeram, i vama lično i vama sličnim, tzv. desnici, naivnost, to vječito pozivanje na nekakvu pravdu... aman mjenjaj dresove kad ne ide, važno je da plivamo a ne da idemo u bitku i poginemo svi. Vi ste bili svi to, idealisti kako komunsti Srbi tako i vi monarhisti ili šta već.
Preporuke:
4
21
6 petak, 31 maj 2013 20:53
srbinbanjaluka
nastavak....


O ovim poslije 5. oktobra i ne želim govoriti, oni su posebna priča, oni su samo olešili ono što ste vi već ranije upraopastili i uveli narod naš u konflikt sa svijetom. Šta vam vrijedi pravda, pravo kad nas nema ? Šta ? Žižljiva graška profesore. Recite to i ovom narodu, i onim koji vas lično smatraju za svojim mentorom.

Mi Srbi smo uvjek imali izvanrednih profesora, naučnika, tu dakako smatram i vas, ali istovremeno to su uvjek bilo neki zanesenjaci koji su u svemu vidjeli grijeh svijeta ( što je tačno ) oi požurili su odmah da svijet prozovu, a ne da gledaju kao učeni ljudi da nas u taj svijet ubace. Gledajte Hrvate, jel ustaša, jel partizan, jel domobran.... ko će ga znati... ali znam kad god su mjenjali dresove mislili su na svoju zemlju. A mi, šta je sa nama profesore ? Te ovo je mimo prava, ovo je ovo, ono... tačno, ali čekaj što o tome niste mislili 70ih,80ih... niste jer svi vi ste bili mahom zanesenjaci one države... ma kakvi raspad, ma jaki smo i sl.
Preporuke:
5
16
7 petak, 31 maj 2013 20:54
Brisel
Kakva bre državnost Srbije?Kosovo je nezavisno i tu Srbija nemože ništa da promeni može samo da gleda.U ostalom zašto vam vaši Rusi nisu pomogli da raom vratite Kosovo kako ste ga i izgubili.
Preporuke:
5
28
8 petak, 31 maj 2013 20:58
srbinbanjaluka
nastavak....


Koliko smo mi kao narod pogubljeni ponajbolje govore neki dan obilježavanja, gdje vidim neki pozivaju i kralja, monarhiju ???!!! Kakvu monrahiju, onu koja nam je Jugoslaviju napravila jel ? Koja je izmislila banovine ? Banovinu Hrvatsku jel ? Nikad više, nikad za nikad. Monarhije su samo za fina i lijepa mjesta, mjesta gdje nema puno susjeda, gdje relativno mirno. Lako je biti monarhija Šapniji i Portugalu, sami na Pirinijeu, ili Britaniji ostrvu, ili Skandinaviji koja ne ratuje ihahaj koliko.... manite se ljudi tih idiotarija, jel treba da sutra vratimo kralja, da bi sutra opet ga rušili, blentav smo narod mi, sutra bi ga vraćali preksutra rušili jer nam je volja. Nema koncepta, nema strategije.

U vezi KiM. Mi smo KiM izgubili čim smo ga tobož u Balkansko mratu i vratili. Kako ? Pa tako jer smo toboz svetu srpsku zemlju samo prošli, oslobodili je i umjesto očistili, doveli najbolje ljude, mi smo zaboravili, pohitali nekoj Makedoniji.... tako i u I s.ratu.,II isto
Preporuke:
9
14
9 petak, 31 maj 2013 21:05
Dragoslavić
Gospodine Čavoški savršeno ste u pravu samo previđate da mi NEMAMO Ustavni sud. Imamo neku grupu koji sede u zgradi koja nosi ime tog suda i lažno se predstavljaju. Da sam u pravu ti potvrđuju svojim NEČINjENjEM. Da nisu oni bi davno samostalno proglasili sve ove pregovore i sporazume neustavnim i naredili privođenje pravdi lica koja su učestvovala u rušenju Ustavnog poretka.
Preporuke:
29
2
10 petak, 31 maj 2013 21:30
s.p.Lajković
Sve je jasno,analiѕa situacije itd.itd. ali jedino nije jasno ko je zadužen da podigne optužnicu protiv izdajnika?

Ovo je jedinstven slučaj u svetu da je ceo vrh umešan u iѕdaju svoje zemlje kao i većina u Skupštini .
Preporuke:
36
2
11 petak, 31 maj 2013 22:19
Brane, Italija
Gospodin, gospodin Kosta Čavoški !
Preporuke:
19
0
12 subota, 01 jun 2013 00:09
Slavomir Srpski, @M.
Slažem se s vama, profesore!
Ali predložite šta da radimo, budući da smo sirotinja bez vojske i zaštite neke velike sile!

Ne vidim da bilo koja vojska tamo napada bilo oga, jer KFOR po r1244 i SB je duzan da spreci bilo kakve oruzane sile. Dakle NEMA pretnji, iako bi samoorganizovani Albanci mogli da otpocnu neke napade: za to je dovoljna NASA samoorganizovanost sa dobrovoljcima. Kao i lokalno organizovanje, skladistenje hrane i lekova barem za koji mesec, da bi izdrzali bilo kakve blokade-sankcije.

Sta ostalo da se radi? Pa recimo da vam dodje komsija i trazi da se iselite iz vase kuce (uknjizene na vas) sta bi vi uradili: da li bi isli u sud da podignete tuzbu protiv komsije, ili bi pobegli iz sopstvene kuce i ostavili njemu?

Prava i zakoni su na strani Srba koji zive dole, pa to treba da koriste: ukoliko bilo ko otpocne nezakonite mere protiv njih, oni neka ostanu tamo u svojim kucama i neka podnesu prijave u sud. Jer PRAVA se tako posvuda brane.
Preporuke:
10
0
13 subota, 01 jun 2013 00:22
Slavopmir Srpski
Formalne mane plana implementacije sastoje se, pre svega, u tome što se radi o formi dokumenta nepoznatoj našem Ustavu – nije donet u formi ustavnog zakona, zakona, niti podzakonskog akta. Vlada ga je prihvatila pukom odlukom. Pema tome, radi se o pravno nepostojećem aktu.


Da, ali to nisu mane, vec je to namerno tako ucinjeno. Kada bi uradili formalno, onda bi ih vrlo lako izveli pred sud zbog rusenja Ustava, ovako naklapamo STA je u tom sporazumo, STA bi neko (i KO) nesto implementirao , a vlada se plasi da to ozakoni jer bi prala kao Pilat ruke.

Ali to je garancija da OTPOR bilo kakvoj implementaciji je mnogo laksi, jer nema nikakvu pravno-zakonsku podlogu, a vlada je IZVRSNI organ pa moze da implementira samo ono sto je u zakonima. Dakle, mirno i dosledno:OTPOR.
Preporuke:
14
0
14 subota, 01 jun 2013 00:32
laik
Nažalost gospodine Čavoški,još jednom ste u pravu.
Rasprave radi,interesantna bi bila pravna i politička definicija stanja jedne države,koja ima sve elemente državnosti ali ne i njene atribute.
Konkretno,Ustavni Sud koji ne reaguje sa namerom da ispravi Zakonodavnu i Izvršnu vlast u vršenju pravnog,odnosno ustavnog nezakonja.
Preporuke:
14
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner